Blogger Backgrounds

Followers

Tuesday 11 October 2011

I Can OR I Can't ??

Hey readers...
I Can OR I Can't ??
itulha kata2 yg bermain d'fikiran saye..
I Can OR I Can't ??

firstly!!
the "FIRST PERSON" just reject me!!
but it's okey....saye da agk da pon....
saye nk ckp x kesa tue x lha...but...

saye kene lha redha....saye bkn jenis kalo org tuh da x nk...
aq nk desak2 smpai nk...nk kene pakse2..
nope...i'm not that type...
huhuhuuhuhuhu...

but personally...care dye menolak tuh saye x jangke dye akn ckp cm tuh!!
but as I say...."JUST LET THE PAST GO"
huh!!lagi dkat nk exam..lagi bnyak masalah dtg....
adakah ini d'kira masalah...

ini tdak dikire masalah...masalah nye d'timbulkan oleh "MEREKA"...
"MEREKA" ini adlah..saye bagi name lha erkkk...ermmm
"KUMP. PERFECTION"...
"MEREKA" nih...mmg blagak sempurna...

everything yg saye x nk..diorang pakse2!!
huh!! S...T...R...E...S...S ! !
kenapew lha diorang nih...
kalo yg diorang nk tuh senang I don't mind...

WTH.....saye bnci lha kene kongkong...
"KUMP. PERFECTION" yg di anggotai oleh 6 org wanita2 cantek...
sume nye mndesak2 saye...but..permintaan dye tuh saye adew lha terpikir sebelom nih...
but after Abg A I decide nk stop....but..x kesampaian...asyik2 kene dasak...

huh!! if that task is as simple as ABC...
fine...x kesa...but is not that simple...
huh!!!STUPID!!
hah!! y i'm so stupid!!

hah!! whatever lha diorang tuh!!
masalah nye...saye d beri tarikh tutop...
before next year start...
huh...that's not that easy!!!!!!

k lha...just this for now!!
hate!! you KUMP. "PERFECTION"
hah!!just wait and see...!!!
i'll find 2 people....i will !! i will make your mouth SHUT!!

No comments:

Post a Comment

Mari Ikowt Saye!

jomdengastorysaia.blogspot.com

HTML Marquees